Retourneren

Tijdelijk assortiment Mondkapjes zijn uitgesloten van retour dit i.v.m Hygiëne en veiligheid.

Voor resterende assortiment zie hieronder.

Indien u een verkeerde bestelling heeft geplaatst of het product voldoet niet aan uw verwachtingen, kunt u het product retourneren. 

U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen.
Stuurt u in zo'n geval altijd eerst een email naar info@hoesjesboetiek.nl met daarin uw bestelnummer en gewenste retourneren. Wij proberen binnen 48 uur te reageren op uw email.

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor uw risico. Dit houdt in dat Hoesjes Boetiek niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een tracking nummer en bewaar deze goed. Direct na ontvangst controleren wij het product. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Let op: De terugbetaling geschied op dezelfde rekening als waar het mee betaald is aan Hoesjes Boetiek. Dit om eventuele fraude met terugbetalingen te voorkomen.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@hoesjesboetiek.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Zie voor Postnl:  https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/direct-pakket-versturen/

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Herroeping formulier

Mocht u een herroeping formulier willen invullen dat mag dit ook, echter dit is bij ons niet verplicht. Dit kunt u printen/downloaden hier Herroeping formulier.

Wat te doen bij een eventuele klacht:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hoesjesboetiek.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren

via het platform van de Europese Unie.